Osztálykiránduláson

2014 október 28 - kedd
Az osztálykirándulásunkra délelőtt indultunk a vasútállomásról. Nem utaztunk túl sokat, az Őriszentpéteri állomáson már le is szálltunk. A csomagjainkat elvitték autóval, hogy ne kelljen cipekednünk, mi pedig elsétáltunk a központig, ahol egy vendéglőben fogadtak bennünket.

Első programunk tekézés volt, melyet két csapatba rendeződve játszottunk. Ezután egy bácsi gitározott és énekelt nekünk. Gyalog indultunk tovább Szalafőre. Útközben sokat beszélgetünk és nevettünk. Mikor odaértünk, megtudtuk, hogy hol fogunk aludni, majd az udvaron egymás kezébe dobáltunk tojást, néhányunkat el is talált. Mindenki berendezkedett, leültünk a nappaliba és elfoglaltuk magunkat. Késő estig beszélgettünk, amikor is Timi néni elküldött bennünket aludni, mert másnap hosszú út állt előttünk.

Reggel felkeltünk, elkészültünk és már reggelizhettünk is. A délelőttöt íjászkodással és lövészettel töltöttük. Visszamentünk a szállásra ebédelni, ezután pihentünk egy kicsit és elindultunk a leghosszabb sétánkra egy múzeumhoz. Itt körbevezettek minket, elmondták, hogy régen hogyan éltek, gazdálkodtak azon a környéken. Ezután vehettünk emléktárgyakat, majd újra két csapatba rendeződtünk és olyan kérdésekre kellett válaszolnunk, amelyek az Őrséggel kapcsolatosak voltak. Amikor visszaértünk, már nagyon fáradtak voltunk, pedig éjjel még egyszer útra kellett kelnünk. Vacsoráztunk, majd elindultunk bátorságpróbára. Mindenki nagyon izgult, hogy most mi fog történni. Kettesével mentünk egy erdőben, ahol emberek ugrottak ki a bokrokból és ijesztgettek minket. Aznap este hamar lefeküdtünk aludni, hiszen nagyon elfáradtunk.

Másnap megreggeliztünk és elindultunk pálinkakóstolásra, majd megnézhettük, hogy hogyan készül a tökmagolaj. Visszaérve a szállásra már ebéddel vártak minket. Később összepakoltuk a csomagjainkat és kivittek minket a vasútállomásra. Nagyon jól éreztük magunkat, sok-sok élménnyel gazdagodtunk.