Zalaegerszeg

A valóra vált álom

2015 október 28 - szerda
Régi álmom vált valóra, amikor szüleimmel horvátországi nyaralásra indultunk. Úti célunk egy, a Vír sziget mellett található kis falu volt.

Az utazás hosszúra sikeredett, de nem unatkoztunk. Játszottunk, nézelődtünk, és számos érdekes helyen megálltunk.

Közvetlen a tengerparton laktunk egy szép, jól felszerelt mobilházban. Sokat fürödtünk a kellemes vizű tengerben, amiben tömérdek rák, hal és kagyló él.

Kirándulásokat is tettünk. Jártunk Nin csodálatos várában. A vár hídjánál még kis cápákat is láttunk – éppen egy halat támadtak meg!

Bejártuk Zadart, emlékműveket is megnéztünk. Sok egzotikus és ízletes ételt kóstoltunk meg, leginkább természetesen tengeri halakat. Nem hagytuk ki a horvát fagyit sem, bár bevallom: a legkisebb adagot sem tudtam egyedül megenni.

Új barátokat is szereztem, köztük volt egy cseh fiú. Vele ugyan nem közös nyelven beszéltünk, de mégis jókat játszottunk!

Így sok szép élménnyel tértünk haza, Magyarországra.