Jó gyakorlat, a film
– Jó gyakorlat, követendő lehet ez a fajta foglalkozás. Egy kísérlet arra, hogy a mindennapokat átható képi világot, mint nevelő eszközt alkalmazzuk. Természetesen a diákok számára emészthető filmek segítségével – tette hozzá az igazgató, majd megjegyezte azt a sajnálatos tényt, hogy igényes magyar gyermek filmet csak 30-40 évvel korábbról lehet választani. Manapság ez a műfaj hiánycikk.
A téli szünet előtt tartott hospitáláson a film, mint személyiségformáló tényező került terítékre. A tanulók és a foglalkozást látogató többségében magyar tanár felnőttek is adott szempontok szerint nézték az alkotásokat, majd az azt követő beszélgetésen többek között a művészet és giccs megkülönböztetését valamint a hatásvadász elemeket tárgyalták meg.
Az iskola egyéb példaértékű tevékenységgel is pályázik a referencia intézmény címre. Nevezetesen a diákok iskolát szépítő képzőművészeti tevékenységével.
Zala-Lap, bánfi kati
Tartalom megosztása: