Jobb ügyfélkiszolgálás
A projektfeladatok között megtalálhatók többek között az ügyfélszolgálati tevékenységek ellátásának javítása, a rendeletalkotási folyamatok egyszerűsítése, a hivatal belső szervezeti egységei közötti együttműködés javítása, a koordinációs funkció színvonalának növelése.
Továbbá: a stratégiai tervezés és az éves költségvetés összekapcsolása, az ellenőrzés javítása, a civil és a vállalkozói szférával kialakítható kapcsolatok megszervezésének mechanizmusa és környezetbarát közbeszerzési gyakorlat bevezetése.
A munka első szakaszában az ügyfélszolgálati feladatok álltak a fejlesztés fókuszában, a tanácsadók megvizsgálták az érintett szakterületek ügyfélfogadási gyakorlatát és több javaslatot is megfogalmaztak.
A projekt másik kiemelt feladata a hivatal működését, illetve a nyújtott közszolgáltatások eredményességét mérő mutatószámok kialakítása volt. A munka 80 százaléka már lezárult, hivatali véleményezés alatt áll. A szervezők bíznak abban, hogy 2011-től a zalaegerszegiek is érezni fogják a változásokat a hivatali ügyintézés során.
Zala-Lap, V. Zs.
Tartalom megosztása: