De jó túra volt! (Diákújság pályázat)

2011 november 21 - hétfő
Korán keltem, hogy beérjek az iskolába időben. Nyolc órára már mindenki ott volt, ám előtte még néhányan végigfutottuk a sulit – amolyan bemelegítésképpen.

Már nagyon vártuk a túrát. Előkészítettük a számháborúhoz szükséges kellékeket, aztán elindultunk. Minden szobornál, emlékhelynél megálltunk. Ösvényeken, hegyeken keresztül értünk el az aranyoslapi forráshoz.

Ám előtte nagy örömömre megmutathattam a hegyünket a Hosszú-Jánkán. A forrásnál fociztunk és néhányan bementünk egy sötét erdőbe. A többség visszafordult, ám Leventével és Milánnal mi egyre beljebb és beljebb merészkedtünk. A mélyben láttunk egy sebzett vaddisznót.

Ezek után a sorverseny következett, ahol mi lettünk az elsők. Ezzel a győzelemmel nagyobb lendülettel mentünk a tévétoronyhoz, ahol labdáztunk és számháborúztunk. Olyan jó volt, hogy tovább ott akartunk maradni, de el kellett jönnünk.

Csak mentünk, mendegéltünk és fáradtunk, fáradtunk. Végül aztán beértünk az iskolába. Ez egy nagyon fárasztó, de fantasztikus kirándulás volt!