Határtalanul Erdélyben

2016 május 31 - kedd
Az Erdélyben eltöltött kirándulásban nekem a csütörtöki nap tetszett a legjobban, mert szerintem ezen a napon voltak a legizgalmasabb programok, és ekkor láttuk a legszebb tájakat.

Reggeli után Gyergyószentmiklós felé indultunk. A busz megállt a Békás-szoros mellett, és gyalog szemléltük a lélegzetállító tájat. A sziklák nagyon magasak voltak, az út keskeny volt, és a minket két oldalról körbevevő sziklafalon nagy repedések voltak. A Békás-szorost a Békás-patak vájta ki, ami elkísért minket egészen a szoros végéig, és még tovább is zúgott mellettünk.

A következő állomásunk a Gyilkos-tó volt. Ez azért volt érdekes, mert a vízből derékba tört, a sós víztől konzerválódott fatörzsek állnak ki. A tó mellett voltak sátrak, ahol lehetett vásárolni, és megkóstolhattuk a micset és világ legfinomabb kürtöskalácsát.

Visszamentünk a szállásra, és métáztunk az árvákkal. Csoportokat alkottunk. Mi, zalaegerszegiek voltunk az egyik csapatban, és az erdélyi gyerekek alkották a másikat. Az árvák fölényes győzelmet arattak, pedig először játszottak ilyet! (Szóval elég ügyesek!)

Ezután együtt focizni mentünk a közeli pályára Tamás bácsival és Danival. A pályára követett minket egy kis kutya, aki futkosott a labda után. A játék nagyon jó volt addig, míg Daninak meg nem sérült a lába. A meccsnek egyből vége lett, és Danit kórházba vitték, mi pedig visszasétáltunk a panzióba.

Egy finom vacsora után mindenki bevonult a szobájába. Dani sérülésétől eltekintve ez egy jó nap volt. Este a barátnőimmel még sokat beszélgettünk erről az élményekkel teli csodálatos napról.
(Dani azóta már szerencsére sokkal jobban van!)